Werkwijze

Stap 1. U kiest de massief eiken producten die u eventueel zou willen aanschaffen, door op de knop “in winkelmand” te drukken.

Stap 2. Als u bent klaar met het winkelen klikt u op icoon “winkelmand” (rechts bovenin) om uw “winkelmand” te zien of corrigeren.

Stap 3. Onder pagina “Winkelmand” bevindt zich knop “Proceed to checkout”. Na het drukken op dat knopje komt u op de pagina “Bestelling plaatsen”. U kunt uw naam en e-mailadres doorgeven, eventueel telefoonnummer.

Stap 4. Door het klikken op de knop “Bestelling plaatsten” wordt uw order geplaatst, het is een vrijblijvende offerte.  

Stap 5. Er wordt bij de opslag in Amsterdam nagekeken of deze eiken artikel op voorraad is. Binnen één dag ontvangt u een bericht over de status van u order.

Stap 6. Alleen in het geval dat de artikel op voorraad is wordt een vrijblijvende factuur naar u toegestuurd. Na de betalingvan de factuur zijn de goederen definitief  van u. Tot moment (dat de factuur door u werd voldaan) is het voor u en voor ons nog steeds een vrijblijvende offerte. De eiken artikelen worden door ons niet voor de langen tijd gereserveerd. Op is Op. 

Bezorgingskosten.

Wij bezorgen zelf niet. De klanten halen het altijd zelf of wordt door de klant zelf b.v. via Brenger.nl, Quicargo.com  of een andere aanbieder geregeld. Onze klanten zijn best tevreden geweest wat betreft zijn diensten en prijzen. De bezorgings prijs hangt van de afstand tot leveringsplaats af.

B.v. bij “Brenger.nl” of “Quicargo.com” kunt u binnen 2 minuten vrijblijvende offerte zien wat betreft transportkosten.

Maatwerk

Via e-mailadres kunt u altijd een vrijblijvende offerte aanvragen voor het vervaardigen van een vol massief eiken product “op maat”. Als u akkoord met de prijsindicatie bent gegaan wordt er een factuur aangemaakt. Pas na de betaling van de factuur werd uw bestelling bij ons diviniteit geplaatst. 

Zolang de factuur niet voldaan is, blijft het voor ons een “wens van de klant”. 

Zodra uw bestelling bij ons magazijn in Amsterdam binnen is gekomen ontvangt u via e-mail een bericht erover. In verband van het ruimtetekort vragen wij vriendelijk om uw bestelling z.s.m. af te halen. Alvast bedankt.

Levertijd.

Wij ontvangen nieuwe levering één keer per maand: eerste dagen van de maand. Als de factuur wordt door de klant te laat betaald hebben wij te weinig tijd om uw opdracht te produceren. Medio van elke maand wordt er gestopt met het aannemen van de op maat gemaakte eiken items voor de komende levering. Via e-mail houden wij eventuele klanten op de hoogte wat dat betreft.

Op maat zagen of bewerken in Amsterdam.

Er komt altijd prijsverhoging op eiken producten die op maat worden gemaakt of in het opdracht van de klant werden vervaardigd, want gewone werkproces op de fabriek werd stopgezet als wij de producten “op maat” maken. De bestellingen “op maat” zijn arbeidsintensief.

Vaak is het voordeliger om items uit bestaande collectie te kiezen. Onze medewerker zal u erop adviseren.  Tegen kleine bijbetaling €10,- á € 20,- per zaagsnede kunt u uw product op “maat” ter plekke laten maken. Dat bespaart u een levertijd (hoef niet te wachten tot de volgende levering) en hogere kosten bij “op maat gemaakte producten”.

Aangezien dat onze vol massief eiken producten worden op onze meubelfabriek vervaardigd kunne wij niet in Amsterdam ingewikkelde bewerkingen zoals plaatsen van de wasbak maken. Deze bewerkingen beter ter plekke maken(tijdens het plaatsen van het blad) om inschattingsfouten te voorkomen.